STF Röstånga/Villa Söderåsen B&B

Grupper

På Villa Söderåsen B&B hyr vi ut hela huset till retreats och kurser inom musik, yoga, meditation, natur, kultur. Dessa sammankomster är något vi som ägare själva brinner för och vill fylla huset med. Vi har också många företag, organisationer och olika universitetsinstitutioner som hyr hela huset för att ha workshops, föreläsningar, teambuilding ofta form av out-door aktiviteter och gemensam matlagning mm. Det passar också väldigt bra hos oss.

Vi erbjuder bröllopssällskap och jubilarer att hyra hela huset till sin festhelg, och då för att husera de närmsta som bor och myser på Villa Söderåsen och har en fin sammankomst hos oss på helgen. Vi ber er dock att observera att själva festen ej kan hållas här. I byn finns bygdegården, Röstångagården, som vi samarbetar med och där det går att hyra in sig i för festen. I grannbyn Billinge finns Magasinet i Billinge, som man kan boka själva festen hos.

Välkomna med er förfrågan!

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er