STF Röstånga/Villa Söderåsen B&B

Konferens & Fest

Konferens nära naturen

Villa Söderåsen passar utmärkt för den mindre eller mellanstora gruppen som söker en rofylld miljö med många möjligheter. Såväl naturen utanför som Villa Söderåsens unika inomhusmiljö skapar förutsättningar för mindre konferenser, möten, kick-offs, teambuilding och kreativa processer. Vi ordnar allt från hyra av utrustning till mat och aktiviteter efter era önskemål.

För större möten har vi ett samarbete med byns bygdegård Röstångagården, som har en sal på cirka 100 kvm som går att hyra till. Hyr ni till Röstångagården finns där även ett storkök och i salen går det att duka för 80 sittande gäster.

Vi samarbetar också sedan 2018 med ”Force of nature” som anordnar allt från konferenser, kick-off och teambuilding till guidade turer och outdoor cooking med natur, hälsa och icke-prestation i fokus.

Fest i en unik miljö

Födelsedagskalas, släktträff eller reunion. Jul, nyårsafton, påsk och midsommar. Fira med dina nära och kära och ha huset för er själva ett dygn, en helg eller en vecka. Duka upp till fest i trädgården på sommaren eller inomhus i Villa Söderåsen. Ni kan också hyra byns bygdegård Röstångagården som vi samarbetar med, som har en fin stor sal för sittningar på 80 personer och ett fullt utrustat storkök.

I Villa Söderåsens fullt utrustade gästkök kan ni tillsammans laga maten, eller i trädgården där det finns olika typer av grillplatser. Vill ni inte laga mat själva, väljer ni att beställa in catering från lokala aktörer.

Ni kan välja att sköta allt själva eller att beställa catering och annan service via oss mot en avgift. Ni kan också beställa till: husets frukost.

Till festen kan ni bland annat hyra ljudanläggning, ljusrigg, mikrofon, elpiano och andra instrument från Villa Söderåsen och vi hjälper gärna till att förmedla kontakt till DJ:s, musiker och andra live artister.

Välkomna att kontakta oss för mer information!

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er

RÖSTA PÅ DIN FAVORIT OCH VINN EN ÖVERNATTNING

På vilket av alla STFs boenden trivs du allra bäst? Rösta på just din favorit till utmärkelsen Årets Kudde 2019, så har du samtidigt chansen att vinna en fri övernattning.

Läs mer och rösta här