STF Pinetree Lodge

Boende

Vårt boende erbjuder all bekvämlighet som du kan tänka dig, med en känsla av rustik nordisk design. Välj mellan olika typer av boende:

Gästrum
Vi har 17 dubbelrum, alla med dusch och toalett. De varierar i storlek och några av dem ligger på övre plan i huvudbyggnaden. Enkla, men bekväma, och har allt man behöver.

Norrskenslägenhet
Två dubbelrum med fönster mot norr, delad dusch och toalett och gemensamt vardagsrum. Perfekt för en familj eller en grupp vänner

Stugor
Vi har tre stycken mindre stugor för 2-4 personer. Alla stugorna har dusch och toalett. De har en dubbelsäng och en utdragbar bäddsoffa. Varje stuga har en liten kamin. Stugorna är ett perfekt gömställe för ett par.

Arctic Living Lägenheter
Vi har 6 lägenheter, alla med egen altan mot sjön. De har två sovrum och ett vardagsrum med utdragbar bäddsoffa, totalt plats för 6 personer. De har även ett fullutrustat kök med möjlighet till självhushåll. Varje lägenhet har dusch, toalett och bastu. Det här är vårt finaste boende med det bästa läget.

Vildmarksstuga
Fly från vardagen och upplev vår traditionella fisk- och jaktstuga. Här finns det ingen el och inget rinnande vatten. Stugan värms av en stor kamin och bredvid finns en traditionell vedeldad bastu, perfekt för en avslappnad kväll efter en dag fylld med aktiviteter. Vildmarksstugan ingår några av våra turer och kan därav endast bokas direkt via oss.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er