Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

STF Persåsen

Butik

Presentbutiken i Persåsen

Vi har en välfylld Present- och inredningsbutik som erbjuder vårt eget såväl som andra tillverkares hantverk. Här hittar ni vårt eget hantverk i trä med allt från belysningsarmaturer, skärbrädor, klädhängare till hela inredningar eller möbler. Vi erbjuder även annat hantverk i smide, keramik och glas. Här finns även Leif Wikners härliga träägg och träklot i alla möjliga Svenska och utländska träslag. Vill du ha med dig något unikt hem så ska du titta närmare på vår egen Uppstickartupp, som finns i olika storlekar, färger och prisnivåer.

Upplev även våra utställningar som beskriver det rika kulturlivet i bygden. Året runt finns möjlighet att besöka vårt snickeri och se hur vi tillverkar presentartiklar, möbler och inredningar i trä. Vill ni veta mer kan ni mot en avgift förboka en berättarstund för att lära er mer om verksamheten i Persåsen och vad som finns att uppleva i området.

Läs mer om hela vår verksamhet i Persåsen på www.persasen.se

Välkommen!

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er