STF Pelle Åbergsgården Höga Kusten

Grupper

Vi hjälper till med inspirerande konferenser och möten för mindre grupper, allt i en hållbar miljö med den omedelbara närheten till naturen. Lyft gärna önskemål med oss så skräddarsyr vi ett konferenspaket i samverkan med våra lokala samarbetspartners. Med Världsarvet runt hörnet, bekvämt boende i vår lugna oas och med god mat skapar vi tillsammans en upplevelse som passar just det ni söker. Den äkta lägereldskänslan vid vår eldplats mot dalgången kan bli ett minne för livet.

Önskar ni fira en vän eller familjemedlem, träffas ostört som en företagsgrupp och vara helt för er själva? Välkommen att kontakta oss och berätta era önskemål så skräddarsyr vi ett upplägg för er.