STF Oskarshamn/Oscar Vandrarhem

Mer om STF Oskarshamn/Oscar Vandrarhem

Närheten till havet präglar Oskarshamns historia och staden är nära förknippad med sjöfart och skeppsbyggeri. På Sjöfartsmuseet finns allt som är värt att veta om sjöfart och varv. Oskarshamn är även en bra utgångspunkt för upptäcktsfärder i Småland.

STF Oskarshamn/Oscar Vandrarhem är centralt beläget i Oskarshamn med kommunikationer, shopping och nöjesliv precis utanför entrén.

Vandrarhemmet har hög komfort och är nyrenoverat med dusch och toalett på samtliga rum. Självhushållskök och TV-rum finns i ett gemensamt utrymme. I anslutning till vandrarhemmet finns ett välutrustat pentry där du kan laga egen mat om du vill. Centralt beläget med bibliotek och museum i samma byggnad.

Alla rum är rökfria. Husdjur är inte tillåtna. Avgiftsbelagd grusparkering finns vid gaveln av byggnaden. Cykelförråd finns. Sy-set, strykjärn och strykbräda finns att låna i receptionen. Skoputsmaskin finns i foajén.

Om du anländer senare än incheckningstid vänligen kontakta oss.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er

Flera boendealternativ

Den här anläggningen erbjuder fler boendealternativ

Läs mer och boka