STF Örserum Smålandsgården Gästgiveri

Möte & Konferens

Grännatraktens gemytligaste hotell och konferensanläggning bjuder på en charmig lantlig miljö precis intill sjön Ören. Smålandsgården är ett lagom resmål från både Stockholm, Göteborg och Malmö, med en skön nära naturen känsla. En konferens på Smålandsgården känns avkopplande och inspirerande. Vi har mängder av aktiviteter att erbjuda.
Redan vid bokningen får du en personlig kontakt som jobbar för att allt ska fungerar på bästa sätt. Vi arbetar hållbart och i vår restaurang nyttjar vi ekologiskt och lokalproducerat i största utsträckning.

Vi har 4 konferenslokaler, där den största tar 75 personer. Här finns också gott om umgängesytor såväl inne som ute.

Välkommen till idyllen vid sjön Ören!

Bröllop & fest

Det är många som har under årens lopp friat och firat här på Smålandsgården. Med värme och omtanke tar vi emot er och era gäster och ser till att alla känner sig hemma. För att kunna ordna allting på bästa sätt vill vi naturligtvis lära känna er och lyssna in era önskemål. Vi har flera lämpliga lokaler med plats för upp till 100 festdeltagare, och vår natursköna omgivning skapar fantastiska miljöer. Vi planerar gärna programmet, menyn, dekorationer, och andra detaljer tillsammans med er.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er