STF Örserum Örserumsbrunn Gestgifveri

Hitta till STF Örserum Örserumsbrunn Gestgifveri

Öresrumsbrunn Gestgifveri ligger i det lilla samhället Örserum mellan Gränna och Tranås, vid väg 133. E4:an ligger 10 minuter bort. Till Gränna är det 10 km och till Jönköping ca 40 km. Till Jönköping tar du dig lätt med tåg och det finns bra bussförbindelser till Gränna från Jönköping. Även FlixBus stannar i Gränna. För att komma från Gränna till Örserum tar du sedan lokalbussen mot Tranås. Observera att bussarna mellan Gränna och Tranås kan ha låg turtäthet, särskilt under helger och sommartid. Om man vill ta taxi måste denna förbeställas.

Hotellet har gott om parkeringsplatser. GPS-koordinater: N58.006176°, E14.575842°
  • GPS-koordinater: N58.006176°, E14.575842°

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er