Just nu är det många som ringer till oss och vi har därför längre väntetider än normalt. Information från STF med anledning av coronaviruset hittar du här. Vi befinner oss i ett akut ekonomiskt läge och kämpar nu för att rädda vår 135-åriga förening. Läs här hur du kan hjälpa.

STF Örserum Örserumsbrunn Gestgifveri

Grupper

Möte & konferens
Grännatraktens gemytligaste hotell och konferensanläggning bjuder på en charmig lantlig miljö precis intill sjön Ören. Örserumsbrunn Gestgifveri är ett lagom resmål från både Stockholm, Göteborg och Malmö. Här väntar en skön känsla av att vara mitt i naturen. En konferens på hos oss är både avkopplande och inspirerande.

Vi har två konferenslokaler och den största av dem har plats för 75 personer. Här finns gott om umgängesytor, såväl inne som ute. Vi arbetar hållbart och i vår restaurang nyttjar vi ekologiska och lokalproducerade råvaror i största utsträckning. Vi kan också erbjuda ett stort utbud av aktiviteter i samband med ert möte.

Bröllop & fest
Det är många som under årens lopp har friat och firat här på Örserumsbrunn Gestgifveri. Med värme och omtanke tar vi emot er och era gäster och ser till att alla känner sig hemma. För att kunna ordna allting på bästa sätt vill vi naturligtvis lära känna er och lyssna in era önskemål. Vi har flera lämpliga lokaler med plats för upp till 100 festdeltagare, och vår natursköna omgivning skapar fantastiska miljöer. Vi planerar gärna programmet, menyn, dekorationer, och andra detaljer tillsammans med er.

Välkommen till idyllen vid sjön Ören!

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er