STF Omberg/Stocklycke Vandrarhem

Hitta till STF Omberg/Stocklycke Vandrarhem

Med bil:
När du kommer väg 919 (Ödeshög – Vadstena) söderifrån sväng vänster vid Alvastra korset (följ skyltning cirka 4 kilometer) eller vid Dags mosse (följ skyltning cirka 4 kilometer) När du kommer väg 919 (Vadstena - Ödeshög) norrifrån sväng höger vid Dags mosse (följ skyltning cirka 4 kilometer) eller vid Alvastra korset (följ skyltning cirka 4 kilometer).

Du kan inte svänga av vid Borghamn då vägen därifrån över Omberg är enkelriktad. - Om du kommer E4 norrifrån / söderifrån, sväng av vid trafikplats Ödeshög avfart 106. Kör norrut mot Vadstena och följ sedan ovanstående beskrivning.

GPS koordinater: N 58°, 3108026014219 E 14°,
  • GPS-koordinater: N58.310537°, E14.635806°

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er