STF Nyköping/Lasätter Gård

Bröllop

På Lasätter kan varje gäst skapa sitt eget bröllop i sin egen personliga stil där ens vänner och familj är delaktiga. Här gifter ni er och festar i vackra omgivningen och den personliga miljön i riktig “Bullerbystil”. Självklart är det inte bara bröllop som firas här, utan också födelsedagar, kräftskivor och temafester. Men det är helt klart att bröllopen dominerar.

Festladan är i ursprungligt skick med historia och känsla kvar i väggarna. Verandan och uteplatsen ligger fint beläget med kvällssol och utsikt över hästhagarna.

Intill festladan ligger det rymliga Gästladan på 300 kvadratmeter med kök för uppläggning och boende för 12 personer. Den är tillgänglig från fredag-söndag. Smidigt och nära boende för släkt och vänner som hjälper till med arrangemanget.

I omgivningen finns flertal boendealternativ för gästerna. När ni bokar, får ni tillgång till ”tipslistan”,  listan till alla lokal kontakter ni behöver ha för att arrangera er drömfest. Samt vägledning, hjälp och tips från oss på Lasätter gård.

Klicka på ”Gruppförfrågan” , så mejlar vi mer info och priser.

Se vår bröllopsfilm

Bröllopspar lasätter gårdmiddagsdukning bröllop

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er