Just nu är det många som ringer till oss och vi har därför längre väntetider än normalt. Information från STF med anledning av coronaviruset hittar du här. Vi befinner oss i ett akut ekonomiskt läge och kämpar nu för att rädda vår 135-åriga förening. Läs här hur du kan hjälpa.

STF Norsholm/Kapten Billes Vandrarhem

Mat & dryck

På entréplan i magasinet döljer sig Kapten Billes restaurang och Café. Här stiger du in i en miljö som andas båtliv och närhet till vatten. Det är en rustik restaurang med hjärtligt välkomnande och god stämning.

Här kan du antingen sitta inomhus eller ute på terrassen, där du ser båtarna glida förbi i kanalen medan du avnjuter något gott att dricka och äta. Vi erbjuder kaffe och fika, lunch eller middag. Vi har fullständiga rättigheter och serverar härlig och från grunden tillagad mat. Boka gärna ditt bord i förväg.

Våra öppettider
Högsäsong (10/6-25/8) har restaurangen öppet alla dagar kl. 10.00-21.00. Övrig tid håller vi öppet onsdag-lördag kl. 10.00-20.00 samt söndag kl. 11.00-17.00. I maj och september har vi även öppet tisdagar kl. 10.00-20.00.

Varmt välkommen!

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er