Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

STF Norsholm/Kapten Billes Vandrarhem

Mat & dryck

På entréplan i magasinet döljer sig Kapten Billes restaurang och Café. Här stiger du in i en miljö som andas båtliv och närhet till vatten. Det är en rustik restaurang med hjärtligt välkomnande och god stämning.

Här kan du antingen sitta inomhus eller ute på terrassen, där du ser båtarna glida förbi i kanalen medan du avnjuter något gott att dricka och äta. Vi erbjuder kaffe och fika, lunch eller middag. Vi har fullständiga rättigheter och serverar härlig och från grunden tillagad mat. Boka gärna ditt bord i förväg.

Våra öppettider
Högsäsong (10/6-25/8) har restaurangen öppet alla dagar kl. 10.00-21.00. Övrig tid håller vi öppet onsdag-lördag kl. 10.00-20.00 samt söndag kl. 11.00-17.00. I maj och september har vi även öppet tisdagar kl. 10.00-20.00.

Varmt välkommen!

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er