Just nu är det många som ringer till oss och vi har därför längre väntetider än normalt. Information från STF med anledning av coronaviruset hittar du här. Vi befinner oss i ett akut ekonomiskt läge och kämpar nu för att rädda vår 135-åriga förening. Läs här hur du kan hjälpa.

STF Norsholm/Kapten Billes Vandrarhem

Grupper

Ett möte på Norsholm/Kapten Billes passar dig som söker en lugn och familjär plats att samlas. Det är till exempel perfekt för återträffar med hela kompisgänget. Du har fria tyglar när du fixar frukost, lagar mat och ordnar med aktiviteter. Här väntar en rofull miljö och personlig atmosfär och du kan ägna dig åt nöjen både inomhus eller ute i de fridfulla och vackra omgivningarna. Vill du slippa planeringen kan vi hjälpa till med måltider och annan service.

Kontakta oss så berättar vi för dig hur just din grupp kan nyttja anläggningen på bästa sätt! Vi har många lösningar för olika typer av grupper.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er