STF Norrköping/Abborreberg Vandrarhem

Mer om STF Norrköping/Abborreberg Vandrarhem

Det populära vandrarhemmet ligger i Lindö, bara ett par kilometer utanför Norrköpings centrum. I Lindö finns även en gästhamn för dig som kommer med båt.

På vandrarhemmet bor du i fristående stugor, mitt i naturen eller strandnära om du hellre vill det. I stugorna finns tallrikar, glas och bestick och de flesta stugorna har pentry med kyl och kaffebryggare. Dusch och toalett finns i nybyggda, moderna servicehus i nära anslutning till boendet. Om du vill resa med lätt bagage kan du hyra lakan hos oss.

Här finns ett mysigt café som håller öppet sommartid. Upplev lugn och ro i den vackra historiska miljön.

Vandrarhemmet är idealiskt för träningsläger. Boka vår vackra festvåning för bröllop och högtidsdagar.

Bråviken är den norra delen av Östgötaskärgården och sträcker sig nästan ända in till Norrköping. Delar av Bråviken är naturreservat och här finns också Kolmården – Nordens största djurpark.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er

RÖSTA PÅ DIN FAVORIT OCH VINN EN ÖVERNATTNING

På vilket av alla STFs boenden trivs du allra bäst? Rösta på just din favorit till utmärkelsen Årets Kudde 2019, så har du samtidigt chansen att vinna en fri övernattning.

Läs mer och rösta här