STF Musteriet i Djursdala

Hitta till STF Musteriet i Djursdala

Djursdala by ligger ca 10 km nordväst från Vimmerby i Småland.

Det går bra att åka tåg till Vimmerby via Linköping eller Nässjö. Från Vimmerby till Djursdala kan du ta dig med buss eller cykel. Buss från Vimmerby Centrum, med cirka två turer per dag, en morgon och en eftermiddag. I vissa fall kan vi, mot förbokning och ersättning, arrangera upphämtning på Vimmerby Station. Har du med egen cykel, eller hyr densamma så ligger Musteriet ligger längs cykelleden Sverigeleden och det är skyltat från Vimmerby.

Kommer du med bil når du enkelt Djursdala från alla delar av Sverige. Från Stockholm, Malmö och Göteborg tar det ca 3 timmar med bil. Vi har laddstolpe för laddning av cykel eller andra fordon.
  • GPS-koordinater: N57.758877°, E15.863987°

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er