STF Musteriet i Djursdala

Boende

På Musteriet i Djursdala strax norr om Vimmerby i Småland bor du mitt bland äppelträden i en genuin bymiljö. Boendet är inrymt i det vi kallar Röda huset som ligger precis intill Musteriet. Huset har 10-12 bäddar, stor trädgård med sittplatser, lekytor och grillplats, veranda under tak och trädgårdsmöbler.

Invändigt finns fyra rum samt två gemensamma badrum. Gemensamt kök med spis, ugn, mikro, diskmaskin, kaffebryggare, vattenkokare och brödrost. Dessutom ett vardagsrum med TV och WIFI. Det finns även en tvättstuga med torktumlare och strykmöjligheter.

Rum 1: Familjerum med en dubbelsäng, en enkelsäng samt en växasäng (80-200 cm)

Rum 2:  Dubbelrum med en dubbelsäng

Rum 3: Tvåbäddsrum med två separata bäddar

Rum 4: Familjerum med en enkelsäng samt en våningssäng där den nedre delen är 120 cm.

Sängkläder, slutstäd och frukostkorg finns som tillval. Barnsäng finns att hyra.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er