STF Motala/Varamon Vandrarhem

Hitta till STF Motala/Varamon Vandrarhem

Kollektivt:
Från Järnvägsstationen i Motala är det 4 km. Om du åker med buss, ta linje 304 från järnvägsstationen, gå av vid hållplats Vänortsvägen. Gång- o cykelbanan finns bredvid taxistationen följ cykel- och gångbanan som går under R 50 ner till Varamovägen. Gå 50m på Varamovägen till höger (norrut) fram till Skogsborgsgatan, du ser vandrarhemmet efter ca 50 m i slutet på gatan.

Med bil

Norrifrån på R 50 (Örebro):
Vid första rondellen i Motala sväng av höger, i rondellen tar du 1:a avfarten mot Varamon industriområde in på Bispgatan. Vid korsningen Bispgatan & Solsättersgatan, sväng vänster in på Solsättersgatan. Vid korsningen Solsättersgatan & Varamovägen, sväng vänster in på Varamovägen, efter 100 m sväng höger in på Skogborgsgatan 1, Vandrarhemmet.

Österifrån på R 34 (Linköping):
Vid första trafikljuset i Motala sväng höger, följ Metallvägen till rondellen vid R 50 och Metallvägen, i rondellen tar du 2:a avfarten mot Varamon industriområde in på Bispgatan. Vid korsningen Bispgatan & Solsättersgatan, sväng vänster in på Solsättersgatan. Vid korsningen Solsättersgatan & Varamovägen, sväng vänster in på Varamovägen, efter 100 m sväng höger in på Skogborgsgatan 1, Vandrarhemmet.

Söderifrån på R 50 (Mjölby/Vadstena):
I första rondellen efter Motalabron, ta 3:e avfarten i rondellen in på Vintergatan. Sväng höger till Badstrandsvägen. I rondellen tar du 1:a avfarten in på Badvägen. Sväng vänster till Månvägen. Sväng höger till Varamovägen. Följ Varamovägen 400 m, sväng höger till Skogsborgsgatan 1, Vandrarhemmet.
  • GPS-koordinater: N58.552707°, E15.005897°

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er