STF Mjölby Vandrarhem

Mer om STF Mjölby Vandrarhem

Att bo i de nyrenoverade rummen på vandrarhemmet är en resa i sig. Här finns massor att se och intressanta miljöer att upptäcka, både på egen hand och med flera museers hjälp. Andan är tidstypisk och under hela året anordnas olika evenemang och sommartid även speciella sekelskiftesdagar då barn får prova på hur livet kunde te sig förr i tiden. Då finns även en kaffestuga med hembakat bröd.

Du bor i fina, välskötta 1800-talshus omgivna av knastrande grusgångar och blommande trädgård. Under perioden 1/5-30/9 kan du bo i sovsal.

Medtag gärna inneskor. Sovsäck är inte tillåtet i våra sängar men du kan hyra sänglinne på plats om du inte vill ta med dig eget. Slå dig ned med en kopp kaffe i vår härliga trädgård eller strosa längs Svartån.

Från oss når du med lätthet fantastisk vandring på Östgötaleden och Signaturled Omberg.

Vänligen kontakta oss om incheckningstiden ej passar.
För incheckning ej sommarperiod: Vänligen kontakta oss mån-fre kl 8-10, lör kl 9 - 10. OBS! söndagar endast mail.

Obligatorisk förbokning 12/1-31/5, 1/9-21/12.

Hjärtligt välkomna!

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er

RÖSTA PÅ DIN FAVORIT OCH VINN EN ÖVERNATTNING

På vilket av alla STFs boenden trivs du allra bäst? Rösta på just din favorit till utmärkelsen Årets Kudde 2019, så har du samtidigt chansen att vinna en fri övernattning.

Läs mer och rösta här