STF Millestgården Eco Lodge

Mat & dryck

Vår restaurang har plats för cirka 50 gäster. Vi håller öppet året om och serverar lunch och middag måndag till lördag. All mat lagas på gården av ekologiska och närproducerade råvaror. Kött från vilt och fisk från de rena fjällbäckarna. Vi lägger stor vikt vid att ge en smakupplevelse som är förankrad i den jämtländska matkulturen av råvaror som färgats av vårt nordliga, fjällnära klimat.

I baren hittar du ett fint urval av öl och avec från lokala bryggerier, hantverksvin från små vingårdar runt om i Europa och diverse handplockade varma och kalla drycker.

Varje morgon serverar vi en stärkande frukostbuffé med möjlighet att packa med smörgåsar till lunch på fjället.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er