STF Mem/Kanalmagasinet Vandrarhem

Hitta till STF Mem/Kanalmagasinet Vandrarhem

Söderifrån via E22
Norr om Söderköping, efter Göta Kanal, sväng höger mot Östra Husby. Fortsätt till orten Tåby, ta där höger vid skylten Mem 7km. Passera Mems Slott och fortsätt fram till Göta Kanal. Kanalmagasinet ligger till höger precis invid kanalkanten.

Norrifrån via E22
Kör E22 från Norrköping i riktning mot söderut mot Kalmar. Cirka 5km utanför Norrköping vid Tingstad följ skylt mot Mem. Vid Tåby kör rakt fram vid T-korset med stopplikt och följ skyltarna mot Mem. Passera Mems Slott och fortsätt fram till Göta Kanal. Kanalmagasinet ligger till höger precis invid kanalkanten.

Tips! Om resan går från Stockholm via E4
En lite krångligare, men dock så vacker väg är den via färjan från Jönåker/Kvarsebo över till Vikbolandet. Följ egen karta eller ring oss för en mer detaljerad vägbeskrivning.
  • GPS-koordinater: N58.479077°, E16.414958°

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er

RÖSTA PÅ DIN FAVORIT OCH VINN EN ÖVERNATTNING

På vilket av alla STFs boenden trivs du allra bäst? Rösta på just din favorit till utmärkelsen Årets Kudde 2019, så har du samtidigt chansen att vinna en fri övernattning.

Läs mer och rösta här