STF Lysekil Villa Bro

Mer om STF Lysekil Villa Bro

STF Villa Bro ligger vackert på landsbygden i Bohuslän. Vår ambition är att sätta ljus på Bohuslän som ett fantastiskt område för friluftsliv året runt. Här kan du cykla, vandra, klättra och paddla. Här bjuds fantastisk natur och Villa Bro ligger perfekt för att utforska och uppleva det vackra landskapet.

Villa Bro ligger mitt i Sveriges bästa klätterområde. Klippor som Häller, Hallinden och Välseröd är kända runt om i världen för sin fina granit och vackra spricklinjer. Området runt Lysekil bjuder på några av Sverige vackraste och unikaste paddelvatten. Och givetvis hittar du fin vandring och många andra sköna upplevelser i området. Läs mer under Upplev.

Vår filosofi är att skapa glädje, nyfikenhet och inspiration till en mer hållbar livsstil. Det ska kännas okomplicerat och trevligt att vara hos oss. Vi är inte ett renodlat hotell, och inte heller ett vandrarhem utan snarast en lodge, där naturen och aktiviteterna är i fokus.

Vi har 12 rum, de flesta är dubbelrum med eget badrum, men du kan även välja bland singel- och dubbelrum med gemensam dusch och toalett i direkt anslutning. Fyrbäddsrum med egen ingång, terrass och dusch erbjuds också. Sängarna är alltid bäddade, med städ och frukost inkluderat i priset. Rummen är enkla men personliga. Tanken är att du sover på rummet, men mycket av den vakna tiden tillbringas troligtvis utomhus eller tillsammans med andra gäster i våra härliga sällskapsutrymmen på första våningen.
Vi har några rum där vi välkomnar hundar, men observera att dessa ej kan bokas online. Vänligen kontakta oss direkt för bokning.

Varmt välkommen till oss!

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er