STF Villa Bro

Mer om STF Villa Bro

STF Villa Bro ligger vackert på landsbygden i Bohuslän. Vår ambition är att sätta ljus på Bohuslän som ett fantastiskt område för friluftsliv året runt. Här kan du cykla, vandra, klättra och paddla. Här bjuds fantastisk natur och Villa Bro ligger perfekt för att utforska och uppleva det vackra landskapet.

Villa Bro ligger mitt i Sveriges bästa klätterområde. Klippor som Häller, Hallinden och Välseröd är kända runt om i världen för sin fina granit och vackra spricklinjer. Området runt Lysekil bjuder på några av Sverige vackraste och unikaste paddelvatten. Och givetvis hittar du fin vandring och många andra sköna upplevelser i området.

Vi ligger i anslutning till Signaturled Bohuskusten, en av STFs utvalda vandringsleder. Dessa leder kännetecknas av vacker natur, karaktäristisk för sin del av Sverige.

Vår filosofi är att skapa glädje, nyfikenhet och inspiration till en mer hållbar livsstil. Det ska kännas okomplicerat och trevligt att vara hos oss. Vi är inte ett renodlat hotell, och inte heller ett vandrarhem utan snarast en lodge, där naturen och aktiviteterna är i fokus.

Vi har tolv rum, de flesta är dubbelrum med eget badrum, samtidigt som vi har några singel- och dubbelrum med gemensam dusch och toalett i direkt anslutning. Sängarna är alltid bäddade, med städ och frukost inkluderat i priset. Alla våra rum är individuellt inredda och olika till sin karaktär. Vi har ett rum där vi välkomnar hundar, men observera att rummet ej kan bokas online. Vänligen kontakta oss direkt för bokning.

Under del av året erbjuder vi även trädtält och glamping, ett riktigt naturnära alternativ!

Varmt välkommen till oss!