STF Lysekil Villa Bro

Mer om STF Lysekil Villa Bro

STF Lysekil Villa Bro är ett mellanting mellan hotell och vandrarhem och ligger på landsbygden i Bohuslän. Det är ett område som attraherar många klättrare året runt. I anslutning finns en boulderhall, en recycleshop med friluftsprylar samt en matbutik som säljer allt från mjölk och bröd till klätterutrustning.

Vi har 12 rum, de flesta är dubbelrum med eget badrum, men du kan även välja bland singel- och dubbelrum med enkel standard. Vår restaurang är öppen under högsäsong och här lagas mat från grunden med lokala råvaror, så långt som möjligt. Vi importerar ekologiska viner och naturviner från Marche i Italien och har ett noga utvalt utbud av ekologiska ölsorter. För oss är hållbarhet en självklarhet, något som genomsyrar allt ifrån meny till inredning.

Varmt välkomna till oss!

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er