Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

STF Lysekil Villa Bro

Mat & dryck

På Villa Bro Kök & Bar lagar vi mat från grunden och med lokala råvaror så långt som möjligt. Det finns alltid alternativ för både allätaren och den som föredrar vegetariskt. På Villa Bro kan alla känna sig välkomna. Är du allergisk, gluten- eller laktosintolerant säger du bara till så anpassar vi maten enligt dina önskemål. Vi har ingen speciell meny till barn, men fixar så klart portionerna så även de små blir mätta och glada. Det är bara att prata med oss så löser vi det mesta!

Vi har fullständiga rättigheter och serverar vin, cider och ett noga utvalt utbud av ekologiska ölsorter.
Villa Bro Kök & Bar har öppet under säsong, men tiderna kan variera, så kontakta oss inför ditt besök för att säkerställa att vi har öppet just då!

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er