Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

STF Lysekil Villa Bro

Grupper

Är ni ett gäng på jobbet som behöver sitta ostört och arbeta ett par dagar? Eller vill du sticka iväg på en resa ihop med kompisgänget? Har du kanske en stor familj eller släkt som vill fira någon högtid tillsammans? Hos oss kan du hyra rum eller hela huset för att umgås ostört.

Vi fixar frukost, lunch, fika och middag efter era önskemål. Tillsammans kommer vi fram till hur just ert upplägg ska se ut. Vi är flexibla och välkomnar gäster med både stor och liten budget. STF Lysekil Villa Bro erbjuder 12 rum med 27 bäddar och i matsalen finns plats för 50 sittande gäster. Skönt häng har man i allrummet eller kring kaminen i växthuset på gården.

Tillsammans med företaget Facilio Consulting kan vi även erbjuda grupp- och ledarskapsutveckling för företag och organisationer.

Kontakta oss direkt, eller gör enkelt en förfrågan i formuläret här på sidan, så återkommer vi!

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er