STF Lydde Gård

Boende

På Lydde Gård är rummen så stora som anstår i en förläggargård. De är inredda och färgsatta för att ge lugn, harmoni och hemkänsla. En kakelugn i varje rum sätter pricken över i’et och ger en särskild karaktär. Hos oss sover du i lokalproducerade sängar, utan lacker eller andra främmande material, med ekologiska lakan och kuddar samt täcken av ekologisk ull.

Förutom boende i gårdens charmiga rum finns möjlighet att hyra vår 1700-talsstuga Kronogården eller vårt trivsamma annex Solsidan. I Kronogården och Solsidan har du små pentry. Allt ligger samlat intill varandra och även i stuga och annex ingår bäddat, städ och frukost.

Mer information om respektive rum hittar du när du bokar.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er