Just nu är det många som ringer till oss och vi har därför längre väntetider än normalt. Information från STF med anledning av coronaviruset hittar du här. STF drabbas precis som hela samhället av coronakrisen. Läs här hur du kan hjälpa.

STF Lövestad Lilla Rygården B&B

Våra rum

Lilla Rygårdens B&B erbjuder fem individuellt inredda rum med två bäddar/rum i den ombyggda stall-längan. Möjlighet finns att slå samman två av rummen för familjeboende och det är även möjligt att ställa in extra bäddar i tre av rummen. Varje rum har en egen altan med utsikt mot natursköna betesmarker och trädbevuxna kullar.

Bastu, dusch och toaletter finns direkt utanför rummen och är gemensamma för gästerna. Här finns även samlingsrum och ett litet pentry. Utanför hittar du en stor gräsplan där både barn och vuxna kan leka eller sporta.

Vill du ta med din hund finns en liten sovstuga att hyra. Observera att denna inte har dusch och toalett, utan dessa faciliteter finns i längan intill.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er