Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

STF Lövestad Lilla Rygården B&B

Våra rum

Lilla Rygårdens B&B erbjuder fem individuellt inredda rum med två bäddar/rum i den ombyggda stall-längan. Möjlighet finns att slå samman två av rummen för familjeboende och det är även möjligt att ställa in extra bäddar i tre av rummen. Varje rum har en egen altan med utsikt mot natursköna betesmarker och trädbevuxna kullar.

Bastu, dusch och toaletter finns direkt utanför rummen och är gemensamma för gästerna. Här finns även samlingsrum och ett litet pentry. Utanför hittar du en stor gräsplan där både barn och vuxna kan leka eller sporta.

Vill du ta med din hund finns en liten sovstuga att hyra. Observera att denna inte har dusch och toalett, utan dessa faciliteter finns i längan intill.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er