Just nu är det många som ringer till oss och vi har därför längre väntetider än normalt. Information från STF med anledning av coronaviruset hittar du här. STF drabbas precis som hela samhället av coronakrisen. Läs här hur du kan hjälpa.

STF Lövestad Lilla Rygården B&B

Mat & dryck

Vårt café är öppet dagligen i perioden mitten av juni till mitten av augusti.  Här kan du njuta av ditt kaffe i en rogivande, naturskön skånsk miljö. Unna dig en lugn stund på vår innergård eller i den gamla gråstenslängan. Vårt café erbjuder även picknickkorgar med fikabröd som kan avnjutas i hagarna.

I caféet serverar vi lättare luncher samt fika och vårat bröd och våra bakverk är såklart hembakade.  Under sommaren är vår restaurang även öppen för förbokade gäster och på menyn finns bland annat vår specialitet: äkta renskav. Fisk och vegetarisk mat serveras också för den som så önskar. Vi lagar all mat från grunden och har fullständiga rättigheter.

Sällskap på mer än tio personer kan boka en pizzakväll där pizzorna bakas i den gamla bakugnen från 1800-talet. För grupper och konferenser ordnas fika och måltider.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er