STF Fjällhornet Resort Ljungdalsfjällen

Boende

Våra stugor

Alla stugor har välutrustade kök, braskamin och TV. På anläggningen finns dessutom en gemensam storstuga med sällskapsrum, kök och toaletter, utmärkt för grupper som vill umgås, äta och laga mat tillsammans. Dessutom finns en gemensam bastuanläggning med dam- och herrbastu samt duschar. Till en del av våra stugor kan du även ta med dig husdjur. Wifi finns i den allmänna lokalen (ej på rummen)

Tälta hos oss
Känn dig varmt välkommen att slå upp ditt tält på avsedd, markerad plats här hos oss på STF Fjällhornet Resort. Här finner du en fantastisk orörd natur – en idealisk utgångspunkt för korta och långa vandringar, fisketurer eller bär- och svampplockning.

I priset ingår tillgång till gemensamt, fullt utrustat kök, sällskapsrum och toaletter i Storstugan. Duschar och bastu finns i separat byggnad på anläggningen. I den nya grillkåtan har du möjlighet att laga din mat, koka en kanna kaffe eller bara njuta en stund. Det finns muurikkahäll, våffeljärn och kaffepannor att låna. Behöver du matinspiration finns kokböcker för ”utomhuskockar” i Storstugan.

För din säkerhet
Om olyckan skulle vara framme finns hjärtstartare, larmtelefon och första förband i Storstugan.

Hållbarhet
Vi jobbar aktivt med att vår verksamhet ska vara hållbar, även för dig som tältande gäst – Därför har vi ordentliga utrymmen för sortering av alla sopor och kompost. Vi har installerat en laddstolpe för våra gäster som kommer med elbil.

Kostnad per natt
300 kronor/tält. Betalning sker i förskott via Swish, kreditkort eller kontant till stugvärden.

Bokning av tältplats
Tältplats bokas direkt på plats i mån av tillgång – ingen onlinebokning och endast förskottsbetalning på plats.

Bra att veta när du bokar

Du får veckorabatt om du väljer söndag som ankomst- och avresedag. Även rabatt om du bokar långhelg torsdag-söndag eller kortvecka söndag-torsdag.

Vill du boka dagen innan, kontakta Eva Åslund tel +46 10 436 41 08