Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

STF Ljuder/Grimsnäs Herrgård B&B

Grupper

Välkommen att boka din fest, föreningsträff, konferens, släktträff eller bröllop hos oss på Grimsnäs Herrgård. Större grupper kan boka hela hus under hela året, för träffar av olika slag.

Planerar du bröllop? Vigsel kan arrangeras i paviljongen, trädgården eller i Ljuders fina kyrka 1 kim från herrgården.

För konferensgäster erbjuder vi hela byggnaden för er själva. Gott om plats att vara på med lugn och ostörd natur runt omkring. Skogen med sin rena luft & lugnande effekt bjuder på möjlighet till uppfriskande pauspromenad.

Det finns också möjlighet att koppla på till minnesvärda aktiviteter som att bada vedeldad badtunna med himlen som tak, prova öl, tillverka eget papper på Handpappersbruket i Lessebo eller kanske arrangera en klassisk femkamp.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er