STF Linköpings Cityhotell & Vandrarhem

Mer om STF Linköpings Cityhotell & Vandrarhem

Linköping är Sveriges flyghuvudstad och staden är stor nog att ha det mesta, men liten nog att ha nära till allt. Oavsett om du söker stadens kultur och nöjen eller är en naturälskare på jakt efter landsbygd med slättmark, sjöar och kanaler finns här något för dig inom ett nära avstånd.

Linköping har en levande och välbevarad stadskärna med många sevärdheter, butiker, caféer, restauranger, mysiga kulinariska stråk, historia och spännande stadsvandringar. Det finns helt enkelt mycket att se och göra.

Hos oss på Linköpings Cityhotell bor du hållbart mitt i stadens centrum med gångavstånd till stadens hela utbud. Vi är ett privatägt familjehotell som erbjuder 43 fräscha och bekväma rum fördelat på hotell - och vandrarhemsrum samt ett antal lägenheter. Det innebär att vi kan erbjuda valfrihet för våra gäster utifrån behov och önskemål. Samtliga rum har givetvis sköna sängar och egna privata badrum. Lägenheterna har kök och ett stort antal rum har eget pentry. Vi erbjuder även ett gemensamt gästkök.

Vi arbetar hållbart och långsiktigt och vill erbjuda det personliga och lugna alternativet för dig som besöker Linköping.

Varmt välkommen!