STF Linköping Vandrarhem

Upplev

Hos oss bor du mitt i city med alla stadens nöjen runt knuten. Och för dig som vill sätta lite extra guldkant på visiten hos oss har vi i alla fall tre saker att tipsa om. Till att börja med.

Ta en cityweekend
Linköping har ett stort utbud av shopping, kultur och andra aktiviteter. Med oss bor du mitt i smeten med gångavstånd till många butiker, caféer och restauranger. Vi hjälper gärna till med förslag på hur din helg hos oss kan se ut, oavsett om du är intresserad av shopping, kultur, sport eller wine and dine. Vi kan guida dig till allt mellan aktuella hockeymatcher på SAAB Arena till spabehandlingar på Nettan´s. Du bor dessutom bekvämt i dubbelrum, frukostbuffé ingår. Mejla info@lvh.se för att göra din bokningsförfrågan.

Testa flygsimulator under semestern!
Tack vare vårt samarbete med vännerna på Flygvapenmuseum i Malmslätt kan vi erbjuda ett ”flygpaket” med boende hos oss. I paketet ingår både lakan och handduk. Obs. Hämta ut din biljett innan besöket på flygvapenmuseum. Flygpaketet är bokningsbart alla dagar utom måndagar, då museet håller stängt under större delen av säsongen. Däremot kommer museet att hålla måndagsöppet under sportlov, påsklov och höstlov i Linköpingsregionen.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er