STF Linköping Vandrarhem

Tips

Hos oss bor du mitt i city med alla stadens nöjen runt knuten. Och för dig som vill sätta lite extra guldkant på visiten hos oss har vi i alla fall tre saker att tipsa om. Till att börja med.

Ta en cityweekend
Linköping har ett stort utbud av shopping, kultur och andra aktiviteter. Med oss bor du mitt i smeten med gångavstånd till många butiker, caféer och restauranger. Vi hjälper gärna till med förslag på hur din helg hos oss kan se ut, oavsett om du är intresserad av shopping, kultur, sport eller wine and dine. Vi kan guida dig till allt mellan aktuella hockeymatcher på SAAB Arena till spabehandlingar på Nettan´s. Du bor dessutom bekvämt i dubbelrum, frukostbuffé ingår.
Mejla info@lvh.se för att göra din bokningsförfrågan.

Spaweekend i Linköping
Ett välbeprövat sätt att nå snabb nedvarvning är att titta in på spa. Så därför är vi extra stolta över att kunna erbjuda dig ett ett spapaket med avslutande middag. Våra samarbetspartners Nettan’s hud och skönhetssalong och restaurang Kniv å Gaffel
ligger båda inom promenadavstånd från vandrarhemmet, och ser garanterat till att din spaweekend blir till någonting alldeles särskilt. Du bor i enkel- eller dubbelrum där en god frukostbuffé ingår. Vill du boka en spaweekend i Linköping? Mejla en bokningsförfrågan till info@lvh.se så berättar vi mer!

Testa flygsimulator under semestern!
Tack vare vårt samarbete med vännerna på Flygvapenmuseum i Malmslätt kan vi erbjuda ett ”flygpaket” med boende hos oss.
I paketet ingår både lakan och handduk.
Obs.
Hämta ut din biljett innan besöket på flygvapenmuseum.

Flygpaketet är bokningsbart alla dagar utom måndagar, då museet håller stängt under större delen av säsongen. Däremot kommer museet att hålla måndagsöppet under sportlov, påsklov och höstlov i Linköpingsregionen.

Här kan du läsa mer om vårt flygpaket och hur du går till väga för att boka.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er

RÖSTA PÅ DIN FAVORIT OCH VINN EN ÖVERNATTNING

På vilket av alla STFs boenden trivs du allra bäst? Rösta på just din favorit till utmärkelsen Årets Kudde 2019, så har du samtidigt chansen att vinna en fri övernattning.

Läs mer och rösta här