STF Lilla Sörgården

Hitta till STF Lilla Sörgården

Lilla Sörgården ligger på norra Färingsö i Ekerö kommun. Med bil tar det ca 45 minuter från centrala Stockholm. Vill ni åka kommunalt så går buss 318 från Brommaplan i Stockholm, en resa som tar ca 50 minuter (för tidtabell se: www.sl.se eller appen ”Res i Stockholm”. Hållplatsen heter Kungsberga Konsum). Om man kommer söderifrån går det också att ta färjan Slagsta-Jungfrusund på Ekerö, vilket går snabbare i rusningstrafik. Cykelvägen är det 27 km hit från Brommaplan, och ca 24 km från Jungfrusund. Vi har gratis parkering för våra gäster i direkt anslutning till hotellet.
  • GPS-koordinater: N59.404395°, E17.631834°

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er