STF Leopold Boutique Hotel

Hitta till STF Leopold Boutique Hotel

Östersund nås enkelt med tåg från hela Sverige. Flygplatsen Östersund/Åre ligger 10 km från centrum med direktflyg till Stockholm/Arlanda och Umeå.

Leopold Boutique Hotel ligger mitt i Östersund ca 100 m från busshållplats och drygt 1 km till järnvägsstationen. Hållplats för flygbuss finns 150 m från hotellet.

Med bil kommer du väg E45 norr eller söder ifrån eller E14 väster eller öster ifrån. Båda vägarna passerar Östersund och hotellet ligger centralt på Prästgatan 26 med goda parkeringsmöjligheter i parkeringshus i området. Parkeringsavgift i parkeringsgarage är 100 kr/dygn. Gratis parkering på gatan mellan 18.00-09.00.

Behöver man ladda sin elbil finns laddenheter i parkeringsgarage, snabbladdare finns nere vid parkeringsplatsen nära Badhusparken.
  • GPS-koordinater: N63.178391°, E14.636541°