STF Lärbro/Grannen Vandrarhem

Från Visby:
Buss 20.

Med bil
Kör väg 148 mot Fårösund. Efter 38 km är du i Lärbro (ca 30 min) När du kommer in i Lärbro ser du en stor skylt med både en vandrarhemssymbol samt texten Lokal info, följ beskrivningen där. Vilket blir - Vänster (väg 149/Kappelshamn), efter ca 700m tar du vänster igen. Sedan är det ca 50m kvar och vänster till parkeringen. Då kommer du till receptionen där du checkar in. Du bor lite längre bort så packa inte ur bilen.

Incheckning 17:00-20:00.
Det går även att komma nattetid. Ring eller mejla i förväg så lägger vi ut ett ankomstbrev i postlådan vid receptionen.
  • GPS-koordinater: N57.792752°, E18.785591°

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er

RÖSTA PÅ DIN FAVORIT OCH VINN EN ÖVERNATTNING

På vilket av alla STFs boenden trivs du allra bäst? Rösta på just din favorit till utmärkelsen Årets Kudde 2019, så har du samtidigt chansen att vinna en fri övernattning.

Läs mer och rösta här