Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

STF Landskrona Vandrarhem

Hitta till STF Landskrona Vandrarhem

Från järnvägsstationen
Ta buss 3, hållplats Lasarettet Norra. Fortsätt rakt fram till nästa korsning och ta vänster in på Kvarngatan. Vandrarhemmet ligger på höger sida efter cirka 200 meter.

Med bil
S:t Olovsgatan 15, skyltning från Föreningsgatan.

Från hamnen
Följ Storgatan-Eriksgatan. Ta höger in på Föreningsgatan, följ därefter skyltning.
  • GPS-koordinater: N55.877511°, E12.838291°

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er