STF KynnefjällsNatur

Mer om STF KynnefjällsNatur

KynnefjällsNatur – B&B och stugor

Våra B&B rum och självhushållningsstugor är placerade mitt i skogen längst en upplyst grusväg med gångavstånd till receptionen och vår restaurang. Men låt dig inte luras av boendets placering då du sover i bekväma sängar och alla stugor och rum har egen dusch, toalett och även snabb fiberuppkoppling.

Hos oss kan du under högsäsong alltid njuta av en vällagad och närproducerad middag (bokas i förväg.) Ring oss för information om restaurangens öppettider och möjlighet till middag under just ert besök. Du kan även göra i ordning ett eget lunchpaket i samband med frukosten (om ni bokat B&B rum), som du kan ta med när du åker iväg på utflykt. Det finns även grillmöjligheter.

Frukost för B&B gäster i låg- mellansäsong (29 mars- 5 juli & 13 aug - 31 okt) finns förberedd i gästköket mellan klockan 07.00 och 11.00. Det finns tillgång till brödrost och kaffebryggare bl.a. Kylvaror tar du själv i kylen. Vi anpassar så klart även efter era önskemål. Frukost för B&B gäster under högsäsong 6 juli – 12 augusti serveras alltid en frukostbuffé i restaurangen mellan klockan 08.00 – 10.00. (Frukostbuffén i restaurangen är bokningsbar även under låg- mellansäsong vid lite större gruppbokningar)

Oavsett om du enbart vill övernatta eller ha kalas eller konferens så hjälper vi till att skräddarsy din tid hos oss för maximal upplevelse. Lägg gärna till någon av våra aktiviteter för att få en extra minnesvärd och rolig stund. Perfekt för konferensen, släktkalaset eller 50-års festen.

Har du hund med dig så kan det tillkomma ett hundtillägg, kontakta oss för information om vad som gäller för regler och kostnader i de olika logierna.

Välkomna till oss på KynnefjällsNatur!

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er