STF Kukkolaforsen

Grupper

Hos oss finns det gott om plats både för stora och små grupper, sommar som vinter. När ni väljer att lägga er konferens eller ert möte på Kukkolaforsen så får ni också en inblick i den Tornedalska kulturen. Hos oss konfererar ni med närhet till den brusande forsen året runt. En mötesplats för kultur, människa och natur för alla typer av grupper. Vi erbjuder ett flertal aktiviteter som hänger nära samman med vår omgivning och lokala kultur. Vi erbjuder kreativa konferenser med aktiviteter, personlig service och utsökt mat. Vi erbjuder boende i vårt hotell eller i våra stugor.

Restaurangen erbjuder allt från lunchservering till privata fester för upp till 200 personer. Så varför inte boka in firmafesten, 50-årskalaset, bröllopet eller er middag för en oförglömlig upplevelse vid Kukkolaforsens strand.

Vi ordnar skräddarsytt paketpris med allt inklusive allt efter dina önskemål. Kontakta oss med datum, antal, aktiviteter och hur länge ni vill stanna.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er