STF Klåveröd Logi & Café

Hitta till STF Klåveröd Logi & Café

Vi ligger i den Skånska vildmarken utan direkt kollektivtrafik så lättaste sättet att ta sig hit är med egen bil. Men det finns alternativ. Du kan ta tåg till Kågeröd och därifrån vandra eller cykla till oss. Vill du ta dig till oss till fots är ett annat alternativ att ta buss 518 från Stehag eller Klippan till Skäralid och därifrån njuta av en vandring på Skåneleden genom Söderåsens nationalpark.

Ett annat alternativ är att ta taxi från stationerna, Vebi taxi (0435-10070) kör från alla närliggande stationer och Nordvästra Skånes taxi (042-122122) kan du ringa om du kommer med tåg till Kågeröd.
  • GPS-koordinater: N56.038151°, E13.165311°