STF Kittelfjäll Värdshus

Boende

I vårt nybyggda boende i anslutning till restaurangen kan du bo i mysiga två eller fyrbäddsrum till en vettig peng. Du sover gott i nybäddade sköna sängar. Fräscha duschar och toaletter finns direkt utanför i korridoren. Här finns också ett självhushåll så du kan fixa din mat själv om du vill. Det går också bra att lägga till vår goda frukostbricka i restaurangen.

Torkrum för pjäxor, skor och kläder finns vid entrén. Ett rymligt och ljust sällskapsrum med nya fräscha möbler och en TV-hörna finns att tillgå. I anslutning till södra gaveln finns en härlig vedeldad bastu för dig som gäst.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er