STF Karlstad Vandrarhem

Hitta till STF Karlstad Vandrarhem

Du finner oss lätt! E18 tar dig in i Karlstad oavsett om du kommer från Oslo- eller Stockholmshållet. Den rätta avfarten heter Centrum (här skyltas även för Våxnäs och Kasernhöjden) Sväng av och fortsätt genom rondellen till "Kasernhöjden" och "Polishus". Sedan är det första vägen in till höger, ni bör redan här se STFs logga på gaveln av huset uppe på krönet. Entrén vetter mot innergården!
Järnvägsstationen finns 1km bort. Buss från centrum 6 mot Gruvlyckan med hållplats Kasernhöjden. Även buss 1, 4 och 56 i riktning Bergvik/IKEA, hållplats Tingvallahallarna.
  • GPS-koordinater: N59.387026°, E13.488572°

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er