Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

STF Karlshamn Hotell

Mer om STF Karlshamn Hotell

Karlshamn kallas den lilla staden med den stora hamnen. Hamnen har alltid varit stadens puls och en port mot kontinenten. Det är idag en gemytlig handelsstad med välbevarade trähus, mysiga gränder och torghandel. Staden förknippas också med närheten till Mörrumsån och laxfiske.

Här bor du centralt med mycket hög standard. Du bor i tvåbädds- eller fyrbäddsrum. Alla rum har dusch, toalett, kyl och TV. Fritt Wifi och gratis bilparkering. Barnvänligt med stor lekplats precis bredvid anläggningen.

Incheckning sker mellan 17.00-18.00 och önskemål om annan incheckningstid kan göras endast på telefon 0454-140 40.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er

Flera boendealternativ

Den här anläggningen erbjuder fler boendealternativ.

Läs mer och boka