Det är många som försöker nå oss just nu vilket gör att vi har längre svarstider än normalt. Tack för ditt tålamod!
Läs mer om hur vi anpassar verksamheten under coronautbrottet här och hur du kan stötta STF här.

STF Göteborg/Le Mat Jonsereds fabriker

Mer om STF Göteborg/Le Mat Jonsereds fabriker

Hos oss finns 27 ljusa och välplanerade rum. Här har du närhet till Natura 2000-områden, Bohusleden, Jonsereds trädgårdar samt bad i sjön Aspen, men du har även nära till shopping och nöjen. Med Partille åt ena hållet med bland annat Partille Arena samt Lerum åt det andra hållet med Vattenpalatset och badplats i sjön Aspen ligger STF Jonsered Le Mat Hotell på bekvämt avstånd. Pendeltåget ligger endast 200 meter från hotellet och hotellet ligger bara 12 minuter från centrala Göteborg.​

För att kunna erbjuda våra gäster extra bekvämlighet har vi ett gästkök där du själv kan värma upp mat, koka te eller kaffe när det passar dig. Parkeringen är gratis och nära. Varje morgon dukar vi upp vår härliga frukostbuffé med ekologiskt och närproducerat i så stor utsträckning som möjligt.

Vi har tillgänglighetsanpassade rum, gratis WiFi och självklart är hotellet rökfritt. Välj mellan dusch och wc på rummet eller i korridoren.

Välkomna!

Anpassningar med anledning av Corona
För att du som gäst ska känna dig trygg när du kommer till oss i Coronatider har vi gjort nedanstående anpassningar i vår verksamhet. Denna information kan komma att uppdateras löpande.

• Vi är ett litet hotell med endast 27 rum.
• Alla gäster erbjuds egen dusch och toalett
• Vår frukost serveras vid bordet eller som frukostpåse som du kan äta var du önskar.
• Vi har alltid minst 1 natt mellan varje utcheckning och ny incheckning.
• Städning av gemensamma utrymmen sker minst två gånger dagligen.
• Vi desinficerar gemensamma ytor minst två gånger dagligen.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er