STF Göteborg/Jonsered Le Mat Hotell

Mer om STF Göteborg/Jonsered Le Mat Hotell

Hos oss finns 27 ljusa och välplanerade rum. Här har du närhet till Natura 2000-områden, Bohusleden, Jonsereds trädgårdar samt bad i sjön Aspen, men du har även nära till shopping och nöjen. Med Partille åt ena hållet med bland annat Partille Arena samt Lerum åt det andra hållet med Vattenpalatset och badplats i sjön Aspen ligger STF Jonsered Le Mat Hotell på bekvämt avstånd. Pendeltåget ligger endast 200 meter från hotellet och hotellet ligger bara 12 minuter från centrala Göteborg.​

För att kunna erbjuda våra gäster extra bekvämlighet har vi ett gästkök där du själv kan värma upp mat, koka te eller kaffe när det passar dig. Parkeringen är gratis och nära. Varje morgon dukar vi upp vår härliga frukostbuffé med ekologiskt och närproducerat i så stor utsträckning som möjligt.

Vi har tillgänglighetsanpassade rum, gratis WiFi och självklart är hotellet rökfritt. Välj mellan dusch och wc på rummet eller i korridoren.

Välkomna!

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er