STF Jönköping/Spånhults Herrgård Vandrarhem

Mer om STF Jönköping/Spånhults Herrgård Vandrarhem

Vandrarhemmet ligger i en herrgård med anor från 1600-talet och är en oas för kropp och själ. Här blir de små upplevelserna stora i historisk och naturskön herrgårdsmiljö. Du bor i moderna rum med egen dusch och toalett. Ett välutrustat kök finns för självhushåll. Vandrarhemsrummen kan vara belägna både i herrgårdsbyggnaden och i det intilliggande annexet.

Vandrarhemmet ligger på Norrahammars höjder i Tabergs Bergslag, en knapp mil söder om Jönköping. Omgivningarnas natur inbjuder till långa promenader och rekreation. Här trivs hela familjen.

Låt oss få pyssla om dig en stund i vår hudsalong. Vi erbjuder många härliga behandlingar, allt från klassiska, välgörande ansiktsbehandlingar till ljuvlig ansiktsmassage.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er

Flera boendealternativ

Den här anläggningen erbjuder fler boendealternativ.

Läs mer och boka