STF Huskvarna Vandrarhem

Mer om STF Huskvarna Vandrarhem

Trädgårdsstaden Huskvarna ligger på sluttningen mellan Vättern och Huskvarnabergets dramatiska bergsbrant. Läget erbjuder omgivningar med få motsvarigheter. Orten är känd för sina trädgårdar och sina många fina sekelskifteshus.

Vandrarhemmet ligger i centrala Huskvarna, i en lugn och naturskön trädgårdsmiljö strax intill Vätterns strand. Det är gångavstånd till restauranger, caféer och köpcentrum. På vandrarhemmet bor du med hög standard i enkelrum, dubbelrum eller rum med 1-3 bäddar. Rummen är modernt utrustade med toalett, kabel-TV och trådlöst internet. En härlig frukostbuffé serveras varje morgon och du kan använda de fullt utrustade köken för självhushåll.

På sommaren njuter du av vandrarhemmets trädgård och tar en promenad ner till Vätterns strand med badplats, grillplats och småbåtshamn. Den mysiga staden Gränna ligger inte långt bort. Du kan också göra dagsutflykter till Visingsö – en riktig pärla.

I naturskön omgivning med gamla hus i sekelskiftesstil bor du mitt i Huskvarna, i vacker trädgårdsmiljö och med Vätterstranden strax intill.

Du kan även checka in med portkod enligt överenskommelse om du inte har möjlighet att passa våra öppettider. Kontakta oss för mer information.

Husdjur tillåtet i vissa av våra rum och bokas via telefon.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er

RÖSTA PÅ DIN FAVORIT OCH VINN EN ÖVERNATTNING

På vilket av alla STFs boenden trivs du allra bäst? Rösta på just din favorit till utmärkelsen Årets Kudde 2019, så har du samtidigt chansen att vinna en fri övernattning.

Läs mer och rösta här

Flera boendealternativ

Den här anläggningen erbjuder fler boendealternativ.

Läs mer och boka