Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

STF Jokkmokk/Åsgård Vandrarhem

Jokkmokks Marknad

Torsdag den 9 maj kl. 10.00 släpper vi bokning av boende för Jokkmokks marknad 2020. Endast telefonbokning på 070-366 46 45. Minimibokning torsdag 6 februari till söndag 9 februari.

Jokkmokks marknad 2020 invigs torsdag den 6 februari och pågår till lördag den 8 februari. Mer information finns på jokkmokksmarknad.se

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er