Just nu är det många som ringer till oss och vi har därför längre väntetider än normalt. Information från STF med anledning av coronaviruset hittar du här. Vi befinner oss i ett akut ekonomiskt läge och nu kämpar vi för att rädda vår 135-åriga förening. Läs här hur du kan hjälpa.

STF Jokkmokk Snesudden Eco-lodge

Hitta till STF Jokkmokk Snesudden Eco-lodge

Lodgen ligger nära byn Snesudden, 85 kilometer sydost från Jokkmokk.

Åk tåg till Luleå och hyr bil. Kör i riktning mot Boden och sedan till Harads. Sväng höger efter Kabdalis riktning. Sedan fortsätter du rakt fram tills du kommer till Snesudden. 200 meter efter att du har passerat den stora böjen över Holmträsks stora sjö hittar du vägen med namnet Lilbergsvägen. Kör ytterligare 800 meter så är du är framme.

På vintern kan du parkera i början av denna väg så ring oss gärna så att vi kan hämta ditt bagage.

Du kan också ta tåget till Boden tågstation. Om du kör på E45 svänger du höger på vägen till Harads, som ligger några kilometer efter Kabdalis. Kör rakt fram och passera byn Snesudden. Du kommer att se Lapland Retreat till höger, efter ett stort rött hus.

• GPS-koordinater: N66.129392°, E20.392943°

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er