STF Hotell Forsen

Grupper

Välkommen på konferens
Alldeles oavsett om ni ska hålla utbildning, planera verksamhet eller fatta jätteviktiga beslut är ni varmt välkomna till oss på Hotell Forsen. Vi har två konferensrum, ett för lite större sällskap på upp till 50 personer, ett lite mindre för upp till 8 personer alternativt att använda som grupprum.

Vi serverar alla måltider utifrån era önskemål och omgivningarna bjuder på möjlighet till sköna pauser och aktiviteter. En walk and talk längs Vindelälvens stränder gör underverk för kreativiteten och upplevelsen, och kanske vill ni njuta eftermiddagsfikat vid öppen eld vid älvskanten.

Vill ni så hjälper vi också gärna till med att arrangera en spännande aktivitet som glödvandring, forsränning, örtvandring eller hundspann.

Tillsammans med våra kunder skapar vi nu idéer och lösningar för nästa upplevelse och konferens. Oavsett om den blir fysisk, digital eller hybrid vill vi erbjuda lösningar som passar den mindre gruppen och arbetsplatsen. Den gränslösa, säkra och klimatsmarta mötesplatsen vill vi varva med upplevelser, mat och dryck, natur och äventyr i centrum av Vindelforsarnas naturreservat.

Välkomna att höra av er med era önskemål och tankar så hittar vi alternativen som passar just er.

Boka

Boka genom att kontakta STF Hotell Forsen direkt.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er