STF Hemavans fjällcenter Vandrarhem

Klassiska vandrarhemsrum

Ah, det här duger fint! De hör vi ofta. Bo i våra 2-bädds- eller 4-bäddsrum av lite enklare karaktär. Här har du handfat på rummet, och de gemensam duscharna och toaletterna utanför rumsdörren. Pentry för enklare matlagning finns, liksom torkrum. Alla byggnader har sällskapsrum, flera av dem med en sprakande öppen spis.

Vi har snabbt och gratis WiFi i alla rum om du vill kolla Instagram, Facebook eller surfa runt. Nätet är öppet och lösenordsfritt.

Hus
Är ni ett större sällskap, förening, lag eller klubb? Varför inte hyra ett hus? Kontakta oss för mer information!

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er

Flera boendealternativ

Den här anläggningen erbjuder fler boendealternativ.

Läs mer och boka